Daisypath Anniversary tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 1, 2010

Ronda2 KLCC

Sempena cuti merdeka semalam, me and hubby saje je la nak ronda2 kat KLCC. Ye la lama sungguh tak gi sana. Hubby bagi cadangan naik LRT dari Kelana Jaya...aku pikir orait gak, lama tak naik LRT nie. Seingat aku last sekali naik mau 2 or 3 years back. Time2 student dulu. Ok la, tiket dari KJ ke KLCC, sorang baru rm2.40. Berpatutan la, kalau naik kereta, mau dengan tol lagi, parking lagi..aku rasa mau abis dekat lebih 10 hengget. Cuti merdeka nie, KLCC as usual  la orang melambak2 tak terkira. Aku rasa ramai yang window shopping jer daripada membeli...kat sini semua kedai2 pun yang class2..nak masuk pun takut jer.. orang dalam kedai buat tak layan or pandang2 jer kat kita.hehehe...no pulus la gamaknya. Last2 kami makan je kat food court. Aku...beli kasut baru...hubby yang belanja...best...thanks abang. Nak pakai pun sayang jer....





dalam LRT pun sempat lagi bergambar...hehehe






KLCC waktu malam





depan air pancut pun nak posing jugak........






hasil tangkapan di KLCC...hubby yang belanja...macih abang...





size besar gedabak...sebab tu suka beli kat KLCC...senang sebab ada size besar kat sana

No comments:

Post a Comment

Thanks for taking the time to visit our blog. Appreciate your valuable commments.